I en liten hjälm.

Min fina syster angående Hollywoodfruar: "hellre en mager plånbok än en kolsvart själ". Liksom huvudet på spiken dära.


Det blev ingen morgonprommenad imorse. Morrade tydligen åt F imorse när han skulle göra sig klar. Nä, efter en natt med huvudvärk är powerwalk klockan 07.00 inget för mig. Inte för att jag älskar det annars heller. Snarare hatar. Det var en kostig huvudvärk, det kändes som om att jag pressat in skallen i en alldeles för liten hjälm.



Håhå, ja idag ska jag till arbetsförmedlingen. Horror. Inte sugen, men jag hoppas att tanten i alla fall är trevlig, även om det knappast är troligt.

Jag vill bara ha ett jobb!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

<3<3<3 Bra du är tillbaka! Härligt att bli citerad någonstans :D

2009-09-15 @ 11:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback