Ofrivilligt avbrott!

Ja, jag har varit internet-lös i flera daaaaagar! Detta broende på att vi har utrymt hela vardagsrummet för det är äntligen dags för rust! Ä-N-T-L-I-G-E-N I tell you! Så nu står vardgasrummet överallt utom i vardagsrummet - soffan+bokhyllor i sovrummet, TVn på golvet i köket och fåtölj+bokhyllor i hallen. Det är kort sagt trångt. Påminner lite om att bo i husvagn, alltså inget hit. Men det kommer bli fint serni, nytt golv och vita fina väggar. Äntligen får man va lite kreativ!

Så oroa er ej, blogg-pausandet var bara tillfälligt :)

I onsdags var det bäbis-dags! ÅHHHHHHHHHHHH. Han va så liten! Uj uj uj. 4 dagar gammal. Blev sugen, på riktigt, vilket överraskade mig! Mamma-genen slog till och började värka. Hihi, fast nä, inte än va? Om en så där 5 år minst. Får hålla mig till att barnvakta alla ynglingar så att man kommer ihåg att de faktiskt inte alltid är så snälla och bedårande som den första veckan...

Kommentarer
Postat av: Dennis

Har bloggar länge nu :) JA rocket bor med mig, alldeles undebart har vi. Kul att du bloggar igen. Pussss

Postat av: Syster Yster

Är det månne mina små ynglingar du tänker på då eller?! ;D

Vi ska ta och leta ut en bra kväll då vi vill ha lite barnvaktande, blev bara totalförlamade av möjligheten :D

Lycka till med rusten min darling!

2009-09-19 @ 09:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback