Fembot.

Sitter på balkongen och låtsas att det är varmt. Det är rätt soligt, visst, men jag har ändå munkjacka på mig för att inte förfrysa. Har nyss deklarerat, direkt från balkongen! Jag tycker det är riktigt coolt att man kan deklarera via sms. Liksom, hur många statliga myndigheter har sån koll på ny teknik?! Försäkringskassan vill bara ha pappersblanketter vilket ju inte känns särskilt 2010. Jag hoppas dom källsorterar alla miljoner papper de måste få in varje år. Nä Skatteverket har hajat grejen och blir därmed coolast i myndighetssvängen.

Enligt min deklaration fick jag förra året lön från 10 olika företag. Det var ändå mindre än jag trodde. Och sen är det väl en eller två som inte står med (jag vet, skäms). Men 10 stycken är ändå rätt bra jobbat med tanke på att man egentligen är arbetslös enligt arbetsförmedlingen.

Flängt runt i lägenheten och städat. Men varför känns det stökigare nu än när jag började? Och varför blir det alltid så när jag ska röja upp..? Jag vet inte.

I alla fall så jag lyssnat på den här 25 gånger för den är helt sjukt bra. Det är
Robyns nyaste [Spotify]. Enjoy, jag får fjärilar i magen av refrängen.


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

åååh jag lyssnade på den idag med !

i like i like.. såg på Skavlan och vet du va låten betyder? Att måste man ha barn för att man är kvinna och måste mna vilja ha de? för henne iaf sa hon och skratta ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback