Color me happy.

Det har varit mycket jobb, många timmar de senaste dagarna vilket det inte blir mycket bloggande av. Även idag, då det gnuggats och torkats och fejjats på SF. Imorgon blir det introduktion och ikväll personalvisning! När man jobbar på SF får man nämligen gå på sånna, typ 10 pers i en stor salong mitt i natten. Kl 00 börjar den och jag måste nog ta en liten nap innan det är dags, annars kommer jag slockna nånstans mitt i har jag på känn... Edge of Darkness är det visst, inte riktigt min typ av film - men what the heck! De e ju gratis!

Annars då? Jo tack. Lite mer färg skulle inte skada. Mycket vitt, som tyvärr verkar dra sig åt snömodds-grå nu i dagarna. Allmänt deg-färgad hud och inget kul (bara svart?!) i garderoben. Klassisk februari. Men om en liten ögonvink är det vår. Då ska mitt hem va lite mindre vitt/grått och mer:



+

6mandag6-copy.jpg


Kommentarer
Postat av: Tess

Känner precis samma med våran boning just nu känns allt vitt,grått och svart. Men har bestämt mig för att ta tag i det och fixa lite färg när vi kommer hem från Thailand lagom till maj, då är det VÅR! När är det du drar till indien? :)

Postat av: Tess

Härligt då är du hemma typ lagom till vi åker ;P nsätan iaf. Vi sticker 11 april. Jag,David, hans mama&pappa, hans moster och hennes ena son. Så vi blir ett gäng:) Ska bli så underbart, trött på den här snön:D

2010-02-09 @ 15:42:08
URL: http://lothmantherese.blogg.se/
Postat av: Tess

17 dagar blir vi borta, glömde säga det;)

2010-02-09 @ 15:43:40
URL: http://lothmantherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback