Ganska vanlig torsdag.

Visste du

att jag vill - tatuera mig nu nu nu. Men vart? Vad har jag lite koll på vad men liksom VART?!
att jag har - serverat på en middag för kungen.
att min senaste kyss - va en god natt-version.
att jag lyssnar mycket på - P3, hela tiden, alltid när jag är hemma, från morgon till kväll.
att jag funderar på - hur tiden ska räcka till fram till resan...
att jag pratar – helst inte i telefon. Jag är inte den som babblar i timmar - förutom med Kajsa.
att jag inte gillar – rådjur & blodiglar, det är mina fobidjur.
att min första riktiga kyss –  va verkligen inget speciellt.
att jag avskyr när folk snackar - om sport. Och ja, min kille är en sjuk sportnörd deluxe.
att kärlek är –  fint. F är min absolut första, han & min familj & BFF's de största.
att jag gillar – kaffe men älskar te.
att jag alltid kommer att – hata att diska.
att jag är förälskad i – F, ju.
att sist jag grät var –  i förrgår, till Biggest Loser. Nästan varje dag, jag är otroligt blödig framför TV'n!
att min mobiltelefon är – en sån snajdig med touch.
att när jag vaknar på morgonen – vill jag dö. Att kliva upp på morgonen är det i särklass värsta jag vet. Sen är jag inte så värst morgontrött, det är just det där med att kliva ur sängen som suger.
att innan jag går och lägger mig – läser jag. Jag har börjat igen och det känns så bra!
att idag har jag – fått ett till jobb. Ett som jag verkligen ville ha: på SF.
att jag just nu tänker på - att jag borde plocka in allt från diskbänken in i diskmaskinen istället för att sitta här...
att i kväll ska jag – dricka kaffe i min allra bästaste bästis nya lägenhet!
att i morgon kommer jag – jobba häcken av mig på lunchen på Arenen...
att jag hoppas – att det aldrig  slutar snöa (förän i mars, sen i april när jag kommer hem kan det vara VÅR!)
att jag verkligen vill - att alla som jag älskar ska minnas att jag gör just det, hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Du är finast du! Minst lika vacker på insidan som på utsidan, och det är inte lite det <3



Grattis till ännu ett jobb - jag tror du redan nu har slagit mig med hästlängder vad gäller olika arbeten fast jag ligger 18 år före :D men det var ju aldrig ett måste när jag var ung, då fick man gå och dra bäst man ville och nya stämplingsdagar bara slängdes framför en ;D



Du, jag HATAR att kliva upp jag med - att vakna är i särklass det värsta jag vet! Min rubrik i På Gång om jag inte minns fel :D

2010-02-04 @ 18:24:18
Postat av: malin

sf?! wow det är ju skitbra! you gooo

Postat av: ..:Sarah:..

du är GRYM !

jag lixom gillar dig redan en massa ;)

2010-02-05 @ 22:32:40
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback