2.5

Avatar alltså. Betyg "Nja". 2,5 av 5. Snyggt gjord, visst, men liksom varför måste alla amerikanska dataanimerade filmer med nån som helst intellektuell potential sluta med att alla skjuter sönder alla i en 10 minuter lång krigsscen. Och varför måste man få det att handla om blå gubbar på en annan planet när det var ganska exakt det där som hände med indianerna och typ alla infödda folk när den vita mannen kom. Liksom, kan man inte berätta om det istället, eller blir det för pinigt och jobbigt?

Om 2 månader är jag i Indien. Ville bara säga det. Igen?

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ååååhhhhhhh nu blev jag helt gröön av avund här !! tok-jäkla-grön ! hihi..



och ang min ålder, jag trivs som fisken med allt jag har och är. bara att jag inte hade data när jag bodde hemma säger ju endel om exakt hur snbbt dom kommit in i var mans liv och vardag ! nu kan man ju inte leva utan.. uscha.. detoxa?



KRAAM

Postat av: Stina

Man får mjölken att stanna kvar genom att knipa utav bara helvete !



Jag detoxade två veckor utan dator .. var hur skönt som helst !

2010-01-20 @ 09:48:33
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej!



Hoppas att du får en fin dag!



Kram /M

2010-01-20 @ 10:13:23
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback