Gran.

Det snöar. Och snöar och snöar och snöar. Gilla! Så länge det inte blir ett slaskinferno är jag nöjd. När det är vinter ska det vara snö och jag kan inte minnas att den nånsin legat så här länge? Plus att jag inte vill förstöra mina nya mockaskor ;)

Funderar på om jag ska bära ner julpyntet som så fint stått nerpackat i hallen i typ...  2-3 veckor?! Hej, kan inte få tummen ur. Och förresten, jag berömde ju min gran så mycket, att den inte hade barrat nästan alls och varit så himla snäll och fin. Bara det att när jag plockade av alla pyntgrejer RASADE barren - allihop i princip. Det va barr överallt. Va tvungen att ta en bild (det syns rätt bra vart julgransfoten stod?!):



Nu ska jag göra rödbetssoppa. Going green, ni vet!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag älskar rödbetssoppa, men jag skiter i going green ;)

Postat av: Emma

Hm, typ vit, svart och lite lila kanske? Kan ju bli något? :D

2010-01-26 @ 22:44:43
URL: http://emmafilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback