Body Talk.

Det va ju fint igår alltså... En & annan tår, men också lite skämskudde i slutet av Daniels tal "Victoria... Största av allt är kärleken." Hade jag varit hon hade jag garvat. Tyckte klänning va lite väl stiff för min smak men vem vill inte ha en riktig krona på sig på sitt bröllop. & då menar jag inte en sån man kan köpa på Guldfynd utan the real deal med stenar som är tillverkad av nån gammal fransk rynkig man på 1600-talet & som burits av Napoleons fru.

Annars lyssnar jag mest på
Robyn [spotify], funderar över midsommar-outfit & planen för dagen är att stoppa mig full av söndagsstek hos mamma & pappa. Snorar vidare i allmänhet, önskar fred på jorden & lite bättre väder.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Samma här faktikst !

jag fick den när jag fyllde 25 år. sen har den legat och skrämt mig här med alla sina sidor och lilla lilla text, meen va fan Twilight är ju över 1000 sidor så äh go for it tänkte jag.



Jag ska jobba midsommar :/

men jag vil hänga med er iaf snart..



Psst, jag är glad och lycklig. kärleksmässigt va detta mitt beslut och de känns helt rätt.



PUSS

Postat av: Stina

Vi ses på midsommar !!!!!!!!!!!

Men jag funderar oxå över outfit .. klänning är nog ett måste : )

2010-06-21 @ 07:52:42
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback