En två en två tre fyr!

Sen sist...

... nytt ord: vuvuzela (och spänningshuvudvärk?!)
... oväntat: en enkät angående pamesanost på mailen. Kunde ju inte hamnat bättre än hos mig!
... ny upplevelse: 3D-bio. Inte JÄTTEimpad men rätt tufft.
... bästa: jord under naglarna & blommor på balkongen.
... nytt: intensivkurs i Sthlm inför jobbet på Make Up Store i höst. Mycket nytt och mycket KUL!
... varför gråter JAG?: Kusinens student-avslutnings talare. Jag bölade - studenterna rörde inte en min.
... bästa fåfånga-pryl: överlack från M.U.S. som gör vilket färgat lack som helst matt eller bara som ensamt lack. SKITSNYGGT (även på killar...)
... roligaste nyhet: midsommarfirande i Växbo i år igen! Bästa traditionen med roligaste gänget!
... obsession: Angry Birds på mannens iPhone. Kan. inte. sluta. spela.



Annars känner jag mest bara:


Bild av Therese Sennerholt.


Kommentarer
Postat av: elin

goooooooo midsommaaaaaar :D

Postat av: ..:Sarah:..

åh .. nu ångrar jag lite allt detta med jobb.

men men.. en grill kankse sen ? :)

2010-06-20 @ 15:38:43
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback