Landet brunsås.

Det finns två saker som jag gillar.

Det ena är mat.

Och det andra är public service.

Det går ett program just nu som heter Landet Brunsås och detta program kombinerar dessa två på ett himla fint och roligt sätt. Det handlar om mat, inte matlagning. Alltså, det är inget matlagningsprogram.

Det
här avsnittet som handlar om barn och mat är SÅ JÄVLA ROLIGT. Jag ÄLSKAR DINO! Leverexprimentet, åh, det är så bra TV! Varför snöar barn in på korv och makaroner? Och kan man lära sina barn att älska lever?

Ni måste ju bara titta. Jag lovar.


Programledarna:






(Om två timmar ska jag se Alice in Wonderland.)


Kommentarer
Postat av: fine

oh du din! RAPPORT sen om alice. Vi såg den teckande igår, som uppladdning :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback