Mask.

Hej. Igen.

Värst vad ni tjatar. Jag har massor att skriva om. Men jag får det liksom inte ur mig. Nu lät det som det hänt nåt, det har det inte. Alltså, inget hemskt. Mest bara bra :)

Just nu dricker jag ekologisk te och har en gurk-ansiktsmask i hela fejjan efter en lång dusch med hårtvätt. Bästa PMS-medicinen. Hemkommen från clubkväll på Make Up Store. Underbart kul. Fattar knappt att man får betalt också. Världens bästa jobb & arbetskamrater.

Imorgon ska jag jobba massa timmar, för det är hockey. Så ni får nog stå ut minst två dagar innan det händer något nytt. Lägg en ansiktsmask så länge. Det är som en inpackning för en grådassig, narig höst-själ.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Dom underbara skapelserna kommer från JUNKYARD :)

Postat av: Syster Yster

Så där ja, det var väl inte så svårt ;D

2010-10-28 @ 18:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback