Förkylning.

Jag är sjuk. Förkyld. Men jag har vilat mig i form och tror jag redan är på bättringsvägen. Har nämligen inte tid att va sjuk. Det har man väl aldrig, men

#1: idag är det demonstration ju. I spöregnet. Men jag struntar i regnet, för jag måste va med. Kan inte längre bara prata, måste göra något som syns, som märks. Något har väckts. "Demonstration mot parlamentarisk främlingsfientlighet" heter det på Facebook. "Stå upp för sina medmänniskor" kallar jag det.

#2: på måndag åker jag till Stockholm på smink-intensivkurs. Härligt ytligt och kul ska det bli. Tre dagar på Make Up Stores glassiga huvudkontor. Det blir lite årtals-makeup'er, catwalk och kill-smink. Och då har jag ju ingen lust att snora och hosta på modellerna.

16.00 idag, vid järnvägsstationen är det som gäller om du vill göra nåt mer än att knyta näven i fickan.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hahaha jaaa de funderra jag med på ! de va bara du (som iaf visade de) att du var de ! de va fån min kompis ;) han gav mig en liten hmm, vibrator! snygg och riktigt bra!

Postat av: ..:Sarah:..

men åh, jag missa halsbandet !! fast love örhängena.

skickade ett par till en vän jag vet kommer älska dom åsså ;) hihi.. KRAM

2010-09-30 @ 16:48:46
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Lever du gullfia ?

2010-10-14 @ 16:44:01
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Emma

NU är det väl i alla fall dags för en update Johanna!!!! NU!!!! ;)

2010-10-14 @ 21:08:57
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Kom igen nu sis - 1 MÅNAD sedan din senaste uppdatering!! EN MÅNAD!!!!

2010-10-25 @ 19:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback