Fiver.

Min blogg är sämst. Men OM jag hade en iPhone skulle jag kunna lägga upp sånna där roliga bilder och kvicka korta inlägg. Men inte nu. Nä, jag gnider vidare på min Samsung. Once so hot, med touchscreen och allt. Not anymore. Min plan är dock att va först med Femman. Vill ju inte komma dragandes med iPhone 4 när 5an är inom räckhåll.

Jag är orolig för min pelargon. Den tar sig inte som jag vill efter att min mamma tvingade mig att klippa ner den i vintras. (det är sånna här spontana och roliga tankar som ni skulle kunna få ta del av om jag kunde live-blogga liksom. Skulle va som en evig stream of conciousness om pelargondöd och annat. Ingen som känner att dom vill sponsra mig med en nu på en gång?!)

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

man kan ändå inte blogga från iphone än. sjukt missnöjd över jäkla blogg.se som ännu inte fixat en app. När man går in på internet går det inte att skriva i "inlägget" så bara mms-bloggning funkar... Haha lät jag lite bitter nu då. oops.

Postat av: ..:Sarah:..

meen, den informationen hade väl kunnat stå. nåväl kosta ju knappt nått så jag testar! tynnre krämer passar mig nu när de blir sommar :) KRAM

2011-04-29 @ 18:50:59
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Du är så vacker så de är inte klokt !

tänkte på de när jag tjoade på dig :)

2011-05-05 @ 11:54:53
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Du är så vacker så de är inte klokt !

tänkte på de när jag tjoade på dig :)

2011-05-05 @ 11:54:55
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Kajsa

nu kan du ju blogga nått kul om resan, tänk på deru! :)

2011-05-10 @ 21:58:26
Postat av: ..:Sarah:..

Heej :)

kul å se dig, snygging kan du va själv.

jag har ju alltid gått till custum illusion ja, därifrån jag kom. så jag rekomenderar absolut att du går dit. spännande, va ska du göra?



KRAM

2011-07-06 @ 16:29:27
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback