Håkis.



Åh idag idag idag! Äntligen! Idag ska jag träffa denna man. Detta geni. Denna fantastiska man som släppte
förra årets överlägset bästa album 2 steg från Paradise. Jag tror jag kommer gråta en skvätt då och då. För nästan alla låtar har ett litet parti där det liksom bara suger till i magen och man bara känner "ja. just precis så är det! livet!".  Det blir inte mer vårkänsla än att lyssna på "det dom aldrig nämner".

Det va tänkt att jag och mannen skulle gå. Vi går och lallar till denna skiva allt som oftast. Men han åkte till England för 10 minuter sen. Så då fick mamma rycka in. Hon skrev på min Facebook-sida att hon minsann också gillar Håkan. Jag kläckte igår den briljanta idén att vi skulle gå vi (läs: bjuda mig) på restaurang innan också. Lyxxx.

Kanske sthlm imorron.

Kommentarer
Postat av: elin

ååååååh va du också där!? alltså han är ju så underbar så att man inte va man ska ta sig till! ÄLSKA Håkan!!!

Postat av: ..:Sarah:..

oooh tack tack tack för den :D

för jag känner mig inte snassy direkt efter feber-helgen! men då så, kan man andas ut lite. haha.



kram

2011-03-22 @ 21:55:18
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback