Kan inte leva utan:

Tråkig hy? Glåmig? Blek? Torr? Blank?

-PEELA! Svaret på nästan alla typer av tråkig hy. Peela bort det döda hudlagret en gång i veckan och du kommer märka skillnad. JÄTTEskillnad. Och det bästa är ju att det är lätt. Ställ den i duschen och släng på undertiden balsamet verkar. Det säger ju sig självt: har man ett lager död hud i ansiktet försvinner den naturliga lystern. Det är ju tråkigt.

Jag får ofta komplimanger för att jag har fin hy. Rutiner säger jag bara! Fukt och peeling säger jag bara! Vem som helst kan förbättra sin hy avsevärt utan att det är svårt. Eller speciellt dyrt. Lite nya rutiner bara. Skrubba. Smörj.

Bort  med all död vinterhud!


Den bästa jag testat:
Peeling Mask från Make Up Store
210:- / 150 ml
(räcker en evighet!)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Japp, vill jag ha, är redo att kasta alla pengar jag äger på ett litet undervärk!

Postat av: ..:Sarah:..

oh. den vill jag ha !

2011-03-20 @ 23:49:53
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback