Cupsize.

Ledig dag betyder och att jag inhalerar omänskligt mycket kaffe och det gör jag helst ur en av mina (stulna) Starbucksmuggar. Den jag dricker ur just nu fick följa med hem från Kina. När vi druckit klart, smygit ner muggarna i våra handväskorna och småsprang (för då blir det ju mindre tydligt?!) ut upptäcker vi väl ute att D fortfarande är kvar där inne. Hon står och gullar med en gullig kinesbäbis. Vi trodde vi skulle hamna i gulligt kinesfängesle. Men som alla andra gånger den galna resan klarade vi oss, visst D? :)



Sen dess har min muggsamling utökats med finingar från Prag, Rom, London och Manchester. Mycket roligare än nån liten miniatyr av Big Ben eller Peterskyrkan.




 


Kommentarer
Postat av: d

snodde asmånga i istanblue. kom och drick ur dom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback