Nov 15, 2011

jag har insett att min senaste kyss fick det att pirra lika mycket som den första. jag pratar hela dagarna på jobbet, ganska mycket i rätt sällskap och ibland säger jag nästan ingenting. jag skrattar tillsammans med F, han är den roligaste jag vet, tillsammans skrattar vi mycket och ofta och högt. jag tycker om att lyssna på min Spotify-lista där jag lägger in ALLT jag gillar, gammalt och nytt. jag avskyr folk som påpekar saker som gör andra ledsna (förstår ni?) bara för att de är "ärliga" och tycker det är så "häärligt att va ärlig". mina närmaste vänner är få, men väl utvalda. min första vän hette Josefine. min första kärlek är samma som min största kärlek, f. kärlek är värme, tilltro och glädje. min favoritfilm är olika för varje dag, men just nu idag känner jag för The Fantastic Mr Fox. När jag borstar tänderna släcker jag lampor samtidigt, vilket resulterar ofta i tandkrämsfläckar på golven. när jag lagar mat blir det oftast mer gott än snyggt. jag är rädd för rådjur. jag önskar att alla kunde känna sig fina precis så som de är. den bästa känslan är den jag har oftast. jag vill somna och vakna bredvid honom livet ut. jag är en realist som försöker bli mer av en drömmare. jag är sämst på att kliva upp, att vakna på morgonen är det värsta jag vet, tar minst 5 minuter innan jag tar mig ur det underbara som kallas duntäcke. jag kommer alltid att önska att jag inte va så morgontrött. det finaste som finns i livet är kärlek, amn ska omge sig med kärlek och människor som inte ger dig kärlek ska inte finnas i din omgivning. i sommar vill jag dricka rodé på min balkong och grilla på elgriillen. sist jag grät var nyss, när jag såg den här - HUR blödig?! jag kan ha jävligt svårt att bita ifrån, önskar ibland att jag vore bättre på att be folk dra åt helvete, faktiskt. min mobiltelefon är NY, vit och börjar på i. när jag vaknar på morgonen är jag alltid dödenstrött. innan jag somnar så pussas vi godnatt. just nu har jag True Blood på i bakgrunden och förundras över va dåligt det är i jämförelse med böckerna som är HELT sjukt bra. med mitt utseende är jag mest nöjd med fejjan. idag har jag varit på det andra spinningpasset på 2 dagar, woop! på gymnasiet gick jag i två olika klasser och lärde mig sjukt mycket om människor. jag vill verkligen ha ett fast jävla jobb.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

oh jag gillar!

...och jag måste btw läsa böckerna.



PUSS

Postat av: d

tänkvärt <3

2011-11-21 @ 22:27:52
URL: http://denizbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback